Váci üzletünk nyitvatartása: Kedd-Péntek: 14-18 Szombat: 10-14
Címünk: 2600 Vác, Zrínyi út 3 (Ponton bevásárlóudvarban)

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

 

Üdvözöljük a Zavtra Kft. (továbbiakban: Üzemeltető) által üzemeltetett weboldalon. Az Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a www.zavtra.hu weboldalon (továbbiakban: Webáruház) elérhető webáruház használati feltételeit.

 

Igénybevevő (Felhasználó) személyes adatainak kezeléséről az Adatkezelési Tájékoztató rendelkezik, mely elérhető a főoldalról.

  

A szerződés nyelve magyar,vitás kérdésekben irányadó a magyar jogrend.

 

A szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat az Üzemeltető nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető.

 

Üzemeltető semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

 

Felhasználó a webáruház használatával tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat:

 

 

 

Üzemeltető:

 

Név: Zavtra Kft.

Visszaküldési cím: 2600 Vác,Liliom utca 10 (kérjük, elálláskor IDE küldje vissza a terméket!)

Ügyvezető igazgató: Parádi Katalin

Cégjegyzékszám: 13-09-175936

Bejegyző Bíróság neve: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága

Adószám: 25310124-2-13

Közösségi adószám: HU25310124

Számlavezető pénzintézet: Budapest Bank Zrt Váci Fiók

Számlaszám: 10103898-64376700-01004006

IBAN számlaszám: HU54-10103898-64376700-01004006

E-mail cím: shop@zavtra.hu

Székhely és üzlet cím: 2600 Vác, Zrínyi utca 3 (Ponton udvar)

Nyitvatartás:

K-P 14-18

SZ 10-14

 

 

FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK

 

Felelősség

 

Felhasználó a Webáruházat kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Üzemeltető nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért.

  

 

A Webáruház használata során Felhasználó által elérhetővé tett adatokat az Üzemeltető jogosult,de nem köteles ellenőrizni

 

 

A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amelyek más szolgáltatók oldalaira vezetnek. Ezen honlapok adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Üzemeltető nem vállal felelősséget.

 

 Üzemeltető és Felhasználó között a jelen Általános Szerződési Feltételek alapján létrejött megállapodás megszűnik, ha a Felhasználó törli a regisztrációját, vagy ha az Üzemeltető törli a Felhasználó regisztrációját.

 

Szerzői jogok

 

A Webáruház minden tartalma Üzemeltető szerzői jogi tulajdona,vagy Üzemeltető annak feljogosított használója,beleértve a Webáruházon található szövegeket,képeket. Ezek bárminemű felhasználása kizárólag az Üzemeltető írásbeli engedélyével lehetséges.

  

Az oldal használatával Felhasználó elfogadja, hogy az Üzemeltető a szolgáltatás igénybevétele során a Felhasználó által feltöltött adatokat a vonatkozó Adatvédelmi Tájékoztató keretei között bármikor és bárhol, korlátozás és külön díj fizetése nélkül felhasználhatja.

 

 Regisztráció

 

A Webáruház tartalmának jelentős része elérhető minden Felhasználó számára, regisztráció nélkül és a vásárlás sincs regisztrációhoz kötve.

 

Ha a Felhasználó regisztrálni szeretne ,azt a főmenü „Regisztráció” menüpontra kattintást követően tudja megtenni, ahol a következő adatokat szükséges megadnia az Üzemeltető részére:

 

- Email cím

 

- Jelszó

 

- Vezetéknév

 

- Keresztnév

 

A regisztráció sikeréről az Üzemeltető e-mailben tájékoztatja a Felhasználót.Bizonyos akciók és kedvezmények csak regisztrált Felhasználók számára érhetőek el

Felhasználó jogosult a regisztrációját bármikor törölni. Felhasználó adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését

 

Felhasználó köteles a regisztrációs adatait titokban tartani,különös tekintettel a jelszóra,elkerülendő a visszéléseket.A jelszó kiadásából fakadó visszaélésekért kizárólagosan a Felhasználó a felelős.

Az Üzemeltető fenntartja a jogot regisztrációk inaktiválására, amennyiben a Felhasználó megszegi az ajánlati kötöttséget vásárlása során.

 

Rendelés

 

A Webáruházon történő bejelentkezést követően a Felhasználó megrendelést adhat le a Webáruházon szereplő termékekre. Felhasználó a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról, a termék nevére vagy a terméket ábrázoló képre kattintást követően tájékozódhat. Felhasználó a termék jellemzőiről tájékoztatást a termék adatlapján kap,a terméket ugyanitt lehet Kosárba helyezni a mennyiség megadása után.

 

A kosáron belül a Felhasználó a megrendelés elküldéséig módosítani tud kosarának tartalmán, hiszen lehetősége van arra, hogy töröljön terméket kosarából a „Törlés” gombra kattintva, illetve a termék mennyiségén (darabszámán) is változtatni tud. Amennyiben a Felhasználó nem kíván tovább válogatni a termékek között, a "Tovább a pénztárhoz" gombra kattintással folytathatja a megrendelés folyamatát vagy tovább nézelődhet a Webáruházon, a „Vissza” gombra kattintva.

 

A kosár tartalmán Felhasználó a megrendelés feladása előtt bármikor módosíthat a főoldal „Kosár” menüpontjában. A megrendelés feladása után azonban a Felhasználót már köti az ajánlati kötöttség.

 

Vásárlás befejezéséhez Felhasználónak meg kell adnia az adatait ( számlázási cím, név, szállítási cím, ha az eltér a számlázási címtől, email cím, telefonszám) Felhasználó ezen a felületen tudja kiválasztani a fizetési és szállítási módot is a rendelkezésre álló lehetőségek közül. Ezt a lépést a regisztrált Felhasználóknak nem kell elvégeznie.

A zavtra.hu webáruház fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a regisztráció adatainak valódisága kérdéses, az adatokat törölje, és az ezekkel az adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelenítse.

Az interneten feltüntetett termék szállítására a webshop nem kötelezhető! Az esetlegesen felmerülő adminisztrációs hibákért felelősséget nem vállalunk!

Amennyiben hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, a webshop nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.


Árazás

 

A Webáruházon megjelenített termékek vételára bruttó árak,azonban nem tartalmazzák a kiszállítás költségét. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

 

A termékek ára magyar forintban (Ft) kerül meghatározásra.

 

A szállítási díj a vásárlás végén adódik hozzá a termék(ek) árához, a megrendelni kívánt termékek értékétől függően. A visszaigazoló emailben szereplő végösszeg tartalmazza már a szállítási díjat és esetleges egyéb költségeket,ezen felül más költség nem keletkezik.

3 Adatbeviteli hibák javítása

 

Amennyiben a Felhasználó a regisztráció során hibásan adta meg adatait, úgy belépésével bármikor tudja módosítani azokat (név, lakcím, szállítási cím, számlázási cím, telefonszám) a Profiljában. Ha rendelését adta le hibásan, úgy a Felhasználó már csak emailben kérheti Üzemeltetőtől a rendelés módosítását,amennyiben az még nem került kiszállításra a shop@zavtra.hu email címen.Ebben az esetben a megrendelésszámot mindig az email címében kérjük feltüntetni.

 

Felhasználónak a rendelés bármely szakaszában lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen a megrendelés feladásáig.

 

A Felhasználó által elküldött ajánlat megérkezését az Üzemeltető késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazolja a Felhasználó részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a Felhasználó által a vásárlás, illetve regisztráció során megadott adatokat (számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget.

E visszaigazoló e-mail Üzemeltető részéről a Felhasználó által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Üzemeltető és Felhasználó között.

Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül (48 órán belül) nem kapja meg Üzemeltetőtől az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.

Ha Felhasználó rendelését már elküldte az Üzemeltető részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell az Üzemeltető felé, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

 

Fizetés

 

 

Fizetés készpénzben, utánvétellel: A webáruházon bármely átvételi mód esetén lehetőség van átvételkori készpénzes fizetésre.

Előre utalás bankszámlára vagy banki befizetés személyesen: Felhasználó a megrendelt termékek árát azok kiszállítását, illetve átvételét megelőzően fizeti meg az Üzemeltető Budapest Bank Zrt- nél vezetett 10103898-64376700-01004006 számú bankszámlára banki átutalás útján. Előre utalás esetén a megjegyzés rovatban a megrendelés számot minden esetben szükséges feltünteti. Előre utalás esetén a Felhasználó a megrendelt termékek átvételére csak az átutalás jóváírását követően jogosult. Az utalásra magyarországi rendelések esetén 3 munkanap áll rendelkezésére, külföldi rendelések esetén 5 munkanap a fizetési határidő, ezt követően az Üzemeltető töröli a megrendelést!

 

Paypal

A Webáruházon kosárba helyezett terméke(k) és szolgáltatás(ok) megrendelésekor a fizetés utolsó fázisában az Üzemeltető átlépteti Felhszanálót a PayPal oldalára,ahol vásárló a PayPal ÁSZF-jének megfelelően tud fizetni.

 

Számlázás

Üzemeltető a megrendelt termékek kiszállításakor a termékhez/szolgáltatáshoz kinyomtatott számlát mellékel-

 

Szállítás

A Webáruházon leadott rendelések kiszállítása a GLS futárszolgálattal történik az online rendelés során a Felhasználó által megadott címre. A futárszolgálat hétfőtől-péntekig, 08:00-17:00 óra között kézbesíti a megrendeléseket. Amennyiben Felhasználó ebben időszakban nem tartózkodik a megadott címen, szállítási címként célszerű olyan szállítási címet megadni, ahol a szállítási időszakban a Felhasználó biztosan át tudja venni a megrendelt terméket (pl munkahelyi cím)

Üzemeltetőnak nincs lehetősége a GLS futárszolgálatnál jelezni a vevő speciális kiszállítást érintő kéréseit. Erre a GLS által kiküldött email értesítőben levő csomagszám alapján a Felhasználónak van lehetősége a GLS futárszolgálat telefonos ügyfélszolgálatán.

Amennyiben a Felhasználó a megjelölt időpontban nem tartózkodik a rendelés során megadott szállítási címen és a csomag átvétele meghiúsul, a futár értesítést hagy a szállítási címen. Az értesítőn található szám segítségével a Felhasználónak lehetősége van a futárszolgálatnál új szállítási cím és időpont megadására illetve egyeztetésére. A futárszolgálat további 1 alkalommal kísérli meg a megrendelt termékek kiszállítását.

A futárszolgálat összesen kétszeri kézbesítést kísérel meg, azonban, ha a 2. kiszállítás is sikertelen – Felhasználónak felróható okból -, akkor:

 

- Utánvéttel megrendelt, és kiszállított, de a Felhasználó által át nem vett, és előzetesen vissza nem mondott csomagok szállítási költségét, valamint a visszaszállításból eredő többletköltséget az Üzemeltető kiszámlázza a Felhasználó részére, melyet haladéktalanul, de legkésőbb 8 napon belül köteles az Üzemeltető bankszámlájára átutalni! A visszaszállítás, és adatfeldolgozás költsége minden esetben bruttó 2500Ft, amely az eredetileg felszámolt szállítási költséghez adódik.

- Előre utalással kifizetett megrendelések esetén az Üzemeltető, a Felhasználó által át nem vett csomagok ismételt kiszállítását kizárólag a visszaszállítási és adminisztrációs költség átutalása után tudja teljesíteni.Ennek mértéke az eredeti szállítási költségtől függetlenül bruttó 2500 Ft

A terméknek a kiszállítást végző személytől való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a futár távozása után az Üzemeltetőnek utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. A szállítólevél aláírásával Felhasználó elismeri, hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésében foglaltaknak.

Ha a Felhasználó sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson, az átvétel során, a sérülésekről a kiszállítást végző személy jelenlétében jegyzőkönyv felvételét kell kérni és a Felhasználó csak saját felelősségére veheti át a terméket. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Üzemeltető díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért Üzemeltető felelősséget nem vállal!

 

Szállítási költségek

Szállítási díjak Magyarország teljes területére GLS futárszolgálattal : 1490 Ft

 

 

Ezen felül vásárlónak lehetősége van személyes vásárlásra üzletünkben a 2600 Vác Zrínyi út 3 szám alatt nyitvatartási időben. A boltban a webshop teljes aktuális árukészélete megtalálható. 

Amennyiben külföldre szeretne rendelni,kérjük,vegye fel velünk a kapcsolatot a shop@zavtra.hu címen.

 

Szállítási határidő

A megrendelés kiszállításának határideje általánosságban 4-10 munkanap.

Az Üzemeltető – a Felek eltérő megállapodásának hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket.

Az Üzemeltető késedelme esetén a fogyasztónak minősülő Felhasználó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha az Üzemeltető a póthatáridőn belül nem teljesít, a fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni.

 

Fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha

 

  1. a) az Üzemeltető a szerződés teljesítését megtagadta; vagy

 

  1. b) a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.

 

Elállási jog

 

Elállási jog gyakorlásának menete a 45/2014 (II.26) kormányrendelet szerint

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).

Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén

  1. a) a terméknek,
  2. b) több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,

a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

Fogyasztót a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján, vagy a honlapon elérhető elállási nyilatkozat kitöltésével a "Visszaküldés" menüpont alatt) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével az Üzemeltető részére.Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát az Üzemeltető részére.Online űrlapunk:

http://zavtra.hu/pages/visszaru

Ellálási nyilatkozat minta:

 

ELÁLLÁSI/FELMONDÁSI NYILATKOZATMINTA

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett: Zavtra Kft 2600 Vác,Liliom utca 10 (shop@zavtra.hu)

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Termék(ek) megnevezése:

Termék (ek) cikkszáma:

Megrendelésszám:

Vevő bankszámlaszáma (ahova a visszautalást kéri) :

Átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

 

Kelt:

 

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 4. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Azokat a csomagokat, melyek nem beazonosíthatóak (péládul más névvel lettek feladva, mint a rendelés, és nincs rajtuk rendelésszám vagy rendelési név feltűntetve), illetve elállási nyilatkozat nem érkezett hozzájuk előzetesen, nem áll módunkban átvenni! Kérjük, az elállási nyilatkozatot NE a csomagban helyezze el! Ezt mindenképp szükséges előzetesen megkapnunk a vonatkozó jogszabály alapjánm illetve a későbbi félreértések elkerülése végett, mivel ez egyben a nyilatkozat is, hogy mely visszaküldött termékeket tartalmazza a csomag!

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi az Üzemeltetőnek.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe Üzemeltető a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket 2600 Vác, Liliom utca 10 címre indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

A termék Üzemeltető címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli. Üzemeltetőnek az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül Üzemeltető visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Üzemeltető által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. Üzemeltető jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül Üzemeltető a korábbi időpontot veszi figyelembe.

Fontos információs fűzők rendelése esetén: betört, túlhúzott fűzőt nem áll módunkban visszavásárolni! Amennyiben Ön a fűzőt hosszabb időn át viselte, és az betört a teste alakjára, már nem tudjuk másnak értékesíteni, így visszavásárolni sem áll módunkban! Azokat a visszáru csomagokat, amelyek fűzőt tartalmaznak, minden esetben videofelvételllel dokumentálva bontjuk fel!

A visszatérítést Üzemeltő általánosságban bankszámlára történő átutalással teljesíti, ezért kérjük mindig bankszámlaszámot megadni! Üzemeltetőnek rózsaszín postai csekken visszatérítést nem áll módjában teljesíteni! 

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Üzemeltető elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Felhasználó személyére szabtak; illetve higinéiai okokból alsóneműt (bugyit, fehérneműt) az elállási jog keretében, amennyiben a csomagolás fel lett bontva, nem áll módunkban visszavenni, mivel az higiéninai terméknek minősül.( 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. §/e)

 Amennyiben Fogyasztó összeghatárra vagy mennyiségre vonatkozó kedvezményt vett igénybe a vásárláskor, és a rendelést részben visszaküldi, amennyiben a nála maradó rész kevesebb, mint a kedvezményre való jogosultság határa, úgy webáruház a kedvezmény visszavonásával csökkentett összeget utalja vissza (például fogyasztó rendel 4 darab terméket 20100 Ft értékben amivel ingyenes szállításra válik jogosulttá és ebből egyet visszaküld, akkor webáruház a termék szállítási díj összegével csökkentett árát utalja vissza- egy 5000 Forintos termék esetén 3510 Forintot. Példa 2: fogyasztó 2 darab 5500 forintos terméket rendel, és felhasznál egy kuponkódot ,mely 10.000 forint feletti vásárlásnál 10% kedvezményre jogosít, akkor az egyik visszaküldése esetén a kedvezmény visszavonásával csökkentett vételárat küldjük vissza, azaz 4400 Forintot)

Szavatosság

 Kellékszavatosság

Felhasználó az Üzemeltető hibás teljesítése esetén az Üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén Felhasználó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait Felhasználó érvényesíteni már nem tudja.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Felhasználó – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Üzemeltető számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Üzemeltető költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Felhasználó a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Üzemeltető adott okot.

Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni az Üzemeltetővel.

Felhasználó közvetlenül az Üzemeltetővel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket az Üzemeltetőtől vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben az Üzemeltető csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben az Üzemeltető bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Felhasználónak felróható okból keletkezett, nem köteles Felhasználó által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy a Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha Felhasználó a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

Termékszavatosság

A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Felhasználót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.

Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Felhasználó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

Felhasználó termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Üzemeltető) szemben gyakorolhatja.

A gyártó, forgalmazó (Üzemeltető) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak, forgalmazónak (Üzemeltető) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Jótállás

Üzemeltető nem értékesít olyan terméket, amely az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozna.

 Szavatossági igények érvényesítése

Szavatossági igényeit Felhasználó érvényesítheti:

Név: Zavtra Kft

Telephely cím: 2600 Vác Liliom utca 10

E-mail: shop@zavtra.hu

 

Panaszügyintézés helye, ideje, módja

Felhasználó a termékkel vagy a Üzemeltető tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az hová terjesztheti elő:

Írásban levelezési címünkön: 2600 Vác,Liliom utca 10

Személyesen váci üzletünkben: 2600 Vác, Zrínyi út 3

Üzemeltető a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor az Üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt - vesz fel. 

Üzemeltető panaszkezelést kizárólag a levelezési címen írásban, vagy személyesen a 2600 Vác, Zrínyi út 3 szám alatti boltban rendelkezésre áll a Vásárlók Könyve, melyben Üzemeltető jegyzőkönyvet vesz fel, melynek másolati példányát átadja a vásárlónak. Üzemeltető telefonos illetve online ügyfélszolgálatot nem üzemeltet, ezen elérhetőségeken kizárólag termékekkel, rendelésekkel kapcsolatos információt tudnak adni munkatársaink, hivatalos panaszkezelésre nem használható!

Minden egyéb esetben a Üzemeltető az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

Üzemeltető a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén Üzemeltető az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben Üzemeltető és Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Üzemeltetővel való tárgyalások során nem rendeződik, milyen jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Felhasználó számára:

- Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,

- Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

A békéltető testületek elérhetőségei:

 

Bács-Kiskun megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület

Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefon: 06-76-501-500

Fax: 06-76-501-538

Levelezési cím: 6001 Kecskemét  Pf.  228.

 

Baranya Megyei Békéltető Testület

Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.

Telefon: 0672-507-154

Fax: 0672-507-152

E-mail:bekelteto@pbkik.hu

Web: www.pbkik.hu

 

Békés megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető testület

Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefon: 06-66-324-976

Fax: 06-66-324-976

 

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Gazdasági Kamarák mellett működő Békéltető Testület

Cím:  3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefon: 06-46-501-091, 501-870

Fax: 06-46-501-099

 

Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefon: 06-1-488-2131

Fax: 06-1-488-2186

E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

 

Csongrád megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület

Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefon: 06-62-554-250/118

Fax: 06-62-426-149

E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

 

Fejér megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület

Cím:  8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefon: 06-22/510-310 vagy 06/22-510-323

Fax: 06-22-510-312

E-mail: fmkik@fmkik.hu

 

Győr-Moson-Sopron megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület

Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefon:  06-96-520-217

Fax: 06-96-520-218

E-mail: bekelteto@gymskik.hu

 

Hajdú-Bihar megyei Békéltető Testület

Székhely: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.

Telefon: 06-52-500-710, 06-52-500-745

Fax: 06-52-500-720

E-mail: bekelteto@hbkik.hu

 

Heves megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület

Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Telefon: 06-36-429-612/122

Fax: 06-36-323-615

 

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellet működő Békéltető Testület

Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park. 8. III. emelet 305.-306. szoba.

Telefon:  20/373-2570

E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

 

Komárom-Esztergom megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület

Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefon: 06-34-513-027

Fax: 06-34-316-259

Email: kemkik@kemkik.hu

Web: www.kemkik.hu

 

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány u. 9/A

Telefon: 06-32-520-860

Fax: 06-32-520-862

E-mail: nkik@nkik.hu

Web: www.nkik.hu

 

Pest Megyei Békéltető Testület

Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.

Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81

Telefon: 06-1-269-0703

Fax: 06-1-269-0703

 

Somogy Megyei Békéltető Testület

Cím: 7400 Kaposvár, Anna u. 6.

Telefon:  06-82-501-000

Fax: 06-82-501-046

 

Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület

Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefon: 06-42-311-544

Fax: 06-42-311-750

E-mail cím.: bekelteto@szabkam.hu

 

Tolna Megyei Békéltető Testület

Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Telefon: 06-74-411-661

Fax: 06-74-411-456

E-mail: kamara@tmkik.hu

 

Vas megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület

Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefon:  06-94-312-356

Fax: 06-94-316-936

 

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. Pf.: 220

Telefon: 06-88-429-008, 08-88-814-111

Fax: 06-88-412-150

E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu

 

Zala Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület

Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.

Telefon: 06-92-550-513

Fax: 06-92-550-525

E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

 

-Online Európai Uniós panaszkezelés: 

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/internet-services/rights-e-commerce/index_hu.htm

- Bírósági eljárás kezdeményezése. 

Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

 

Kiegészítő rendelkezések:

Üzemeltető jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a Felhasználók Webáruházon történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Webáruház első használata alkalmával válnak hatályossá Felhasználóval szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.

A vételár teljes kifizetéséig a termék a Üzemeltető tulajdonában marad. Ha a termék a vételár teljes kifizetését megelőzően mégis – bármely okból – a Felhasználó birtokába kerül, felelősséggel tartozik a Üzemeltető irányába minden keletkezett értékcsökkenés és kár kapcsán. 

 Az aktuális ÁSZF az alábbi linken tölthető le:

https://cdn.shopify.com/s/files/1/0949/9838/files/ASZF.docx?10477425782171019332